среда, 3. март 2021.

RAZVOJ METODE ISPRAVKE


Razvoj metode ispravke

Baal HaSulam, „Proviđenje za Baal HaSulama”: „Uzmi ovaj mač u svoju ruku i čuvaj ga svojim srcem i svojom dušom, jer to je znak između Mene i tebe da će se sve dobro dogoditi kroz tebe, jer sve do sada Ja nisam imao tako vernog čoveka kakav si ti, da njemu dam ovaj mač.... I, Ja sam rekao sebi: „Da li kap čistoće ovog mača smem da dam svima u svetu, jer tada bi oni znali da je Gospodovo zadovoljstvo u svetu”.

Stvoritelj kaže da kroz Baal HaSulama daje metodu ispravke svetu, a koja nikada pre nikome nije prosleđena.

Moj učitelj je bio najstariji sin Baal HaSulama. On je od svoga oca preuzeo metodu ispravke i preneo je meni. Ova metoda je zaista najprikladnija za one duše koje se sada spuštaju u naš svet. Mi kroz nju možemo da se ispravimo, da ispravimo svet i postignemo svrhu stvaranja.

„Odabrao sam da ti budeš mudrac pravednik u čitavoj ovoj generaciji, da  izlečiš ljude od patnje kroz trajno spasenje. Uzmi ovaj mač u svoju ruku i čuvaj ga svojim srcem i dušom, jer to je znak između Mene i tebe da će se sve dobro dogoditi kroz tebe, jer sve do sada nisam imao tako vernog čoveka kakav si ti, da njemu dam ovaj mač”.

Otuda, kada Stvoritelj kaže: „Ti si posebna osoba i tebi poveravam ovaj mač, ovu tehniku, ključ spasenja”, to nisu prazne reči.

Komentar: Znano je da je Stvoritelj to isto rekao Mojsiju, onda kada je Mojsije izlazio iz Egipta.

Moj odgovor: U to vreme to je bilo potrebno. Ali, Tora koju je Mojsije uspostavio nije dovoljna za našu generaciju zbog toga što su duše od tada prošle kroz mnogo egoističnih promena, i njima je, u našoj generaciji, potreban novi pristup.

Čak ne ni novi pristup, već to da se prethodna tehnika razvije da bi se od nje načinila prava metoda ispravke. To je ono što je Baal HaSulam dodao.

Link - Development Of The Method Of Correction

Autor:
  Dr Mihail Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.