среда, 31. децембар 2014.

KAKO DA IZMJERITE DUHOVNO POSTIGNUCE

5 MINUTA SVETLOSTI


                                 
Aleks iz Batahigla pita, kako da znam da imam ispravnu namjeru i da napredujem, kako u osnovi osjećam da Svjetlost utiće na mene?

To je vezano sa prepoznavanjem zla. Ako vidim da je u meni sve više i više loših stvari, kada kažem loših, to je opet s postovanjem drugih, stvari koje mogu uticati, koje me mogu poremetiti da bih mogao doseći duhovno. Ove poteškoće se nazivaju pomoć protiv mene i kad se suočim sa njima ja ne pobjegnem, ja znam da ih moram ispraviti. Tokom ispravljanja ili ispravljaući ih ne eliminišem ih, tako dostignem cilj.

Napredovanje, znači napredovanje se mjeri spoznajom zla. Ovo se zove, stvorio sam zlu inklinaciju i dao sam im Toru kao začin za to. Sve dok mi stvarno ne osjetimo potrebu za Torom, mi otkrivamo zlo sve više. Onda, da osoba ne bi pala u očajanje osjećajući svoje zlo, u stilu - ja ne napredujem, ne znam ništa, nisam uspješan itd. Znači da drustvo treba da ga podrži sa samopouzdanjem. Prepoznavanje zla je moranje, dokle niste u stanju da kažete: dosta je više - moram da se otarasim svog tog zla.

Šta to znači, da ga vidim? Tokom studiranja i tokom svih ovih aktivnosti kada otkrijem hitnost, da se suočim sa tim. Znači da ne mogu da ga zaboravim, i da se suočavam sa tim zlom. Kao što je već napisano moji grijehovi su uvijek ispred mene. Znači da ja želim da ih ispravim .

I šta je to zlo?

Treba da bude jasno da je to u skladu sa ciljem, protiv povezanosti sa drugima, protiv želja prijatelja. Otkrivanjem, šta je u stvari zlo dolazimo bliže i bliže istini. Otpor prema povezivanju sa željama drugih, da primjetimo da otkrijemo kako tačno u povezanosti ja dostižem ono što želim. Odbojnost da se povežem sa željama drugih da otkrijem kako tačno u povezanosti dostižem ono što želim. Ako to ne uradim, ne bježim od prepoznavanja zla, suprotno ja moram da se suočim sa njim i ne jedem samoga sebe zašto sam uradio to. Ustvari sam zahvalan, jer je zlo bilo otkriveno u meni .

Kao što Baal HaSulam piše u svom pismu: da je to viša Svjetlost koja razotkriva zlo u meni i ja treba da budem sretan zbog toga. To je kao što je on rekao: susretni se sa poteškoćama ili uznemirenjima i ona ce nestati. Što znači da, tačno sa njima ćeš se uzdići. Najvažnija stvar je da uvijek brineš da uvijek imaš podršku Svijetla i uvijek da imaš okruženje koje zahtjeva učenje, koje ćete podržati tako da nećeš pasti u ovu sferu i da nećeš misliti da je zlo koje nadješ u tome još gore.

Zašto si stvorio zlo u meni, nećeš se okrenuti prema Stvoritelju na taj način, već ćeš biti zahvalan i reci: daj da ga ispravim!




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.