субота, 27. децембар 2014.

IZDIZANJE IZNAD OVOSVJETOVNIH USLOVA

5 MINUTA SVETLOSTI




Najbolji uslov je da zapravo osoba koja pokušava da se probudi, vidi, kako njegovo tijelo, njegova zvijer, upravlja njime. On može biti pospan, zato što je tek ustao, zato što je umoran nakon posla ili ima raznorazne vrste problema, nevolja o kojima počinje da razmišlja tokom ovog studiranja i ako treba da ih riješi on se onda u njima angazuje sada itd.

Precizno rečeno to su uslovi, to je takozvani ovaj svijet i to su uslovi iz kojih treba da se izdignemo iznad.

Dozvoliti da Svjetlost utiče na nas

Kada je osoba sama i čita sama, samo se zapravo bavi čitanjem, dakle bavite se i kao da vam misli bježe na druge strane, ali ako se bavite samo čitanjem onda sve to kao da nestane, ta nejasnoća i zbunjenost, sve to nestane i onda svjetlost utiče na vas.

Savjeti za budjenje samih sebe

Glavna stvar je da pokušamo da radimo na bitnosti, na važnosti, jer je to zapravo čitava stvar. Dakle, ko ima kontrolu? Zvijer koja kontroliše tačku u srcu ili tačka u srcu koja zajaše zvijer? I u ovoj situaciji čovjek može da se smije samome sebi i to može pomoći, taj smijeh, smijemo se koliko sam ja nejak. Dakle, to može pomoći, može pomoći slušanje neke melodije ili jednostavno da ne upotrebljavamo um već samo da se klackamo gore – dolje.

Rabash je imamo običaj da sam od sebe zaigra na sred kuće, samo da skakuće gore–dole, razno-razne stvari. Dakle, podizanje sopstvenog duha je veoma važno, jer se Tora prima putem radosti u srcu, putem zbližavanja forme sa Svjetlošću i budjenje, uzdizanje važnosti cilja, prijatelji koji mogu pomoći i asistirati na neki način.

Ako ne na taj način postoji i drugi način, taj drugi način se zove: osoba mora stalno da provocira dobru inklinaciju (težnju), a ne lošu.

Dakle, trebate u sebi da izazovete unutrašnji bijes, ne samo da budete mirni, jer ako to možete da uradite na dobar način onda makar možete da osjetite taj sudar (koliziju) medju vama sa jedne strane i sile sa druge i to vas zaista može prodrmati, tako da je u osnovi budjenje individualno.

Očekivanje Svijetla tokom čitanja

Osoba jednostavno treba da čita i čita, to tako funkcioniše. Isto je i sa drugim tekstovima, a naročito je tako kada je u pitanju Zohar. Isto je i sa pismima, člancima, uvodima, što više puštate da taj materijal teče kroz vas on sve više radi, ostavlja utiske na vas, prečišćava vas i on radi.

Dakle, sve ono što vaš mozak ne radi, vrijeme radi i u tom smislu, Zohar je veoma snažan, jer ostale stvari sadrže dosta intelektualnih pojmova, logike, raznoraznih takvih povezivanja. Iako sve te stvari postoje takodje u Zoharu, mi samo treba da ih pustimo da teku.

Na primjer, recimo ja sam sada završio čitanje nekog pisma, shvatam da sam pročitao odredjenu stavku, ali ja se kasnije ni ne sjećam te stavke. Ali ako sam je pročitao to je gotovo, ali dok čitam želim da osjetim da je to kao kada pijem vodu i želim da tu budem uključen, da budem dio toga, integrisan, želim da to štivo ispuni sve moje ćelije. To je moje očekivanje.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.