понедељак, 29. децембар 2014.

BITI SRETAN NA KAPIJAMA SUZA

5 MINUTA SVETLOSTI



Dao sam objašnjenje za kapiju suza, negdje sam već dao objašnjenje za kapiju suza, a i Zohar piše o tome. Kapija suza je kad osoba želi da liči na Stvoritelja. To je njegov krik, njegova želja, kad vapi i plače. 

To nije bukvalno plakanje. Čovjek  je srećan što ima tu vrstu nedostatka.

Obraćanje Stvoritelju ne može biti kroz plač.

Ako plačete onda ga ustvari krivite za situaciju, krivite Stvoritelja za situaciju koju vam je dao. Vi niste time zadovoljni, kroz to šta morate proći neizbjezno, tako na taj način ne možete biti pravični.

Tako da ako se osoba ne osjeća srećna u bilo kojoj situaciji kojoj se nalazi, najboljoj ili najgoroj sitaciju, to znači da je osoba još u volji za primanjem i tada nema čime da se obrati Stvoritelju.

Samo kad se uzdignemo na nivo sreće, da smo srećni, nije bitno šta će se desiti, jer On traži sile davanja i kad se traže sile davanja onda mi to i primamo.

Postoje stvari ovde koje mi nećemo moći da shvatimo, svarimo, suptilne stvari,  jer ako ste srećni i ako ste zadovoljni, kako možete onda dalje imati zahtjev i molitvu?! Ako ste već zadovoljni i vi ste u situaciji da ništa ne želite, onda je vaša sreća zahtjev za radošću.

Imate želju i tražite od sila da možete da dajete, ali ono što se dogadja u mojoj posudi je da sam zadovoljan i da mi ništa ne treba.

Biti zajedno dok studiramo Zohar

Istina je zapravo da Zohar nije nešto što izaziva pitanja. On više oslobadja sebe prema osobi putem neke melodije, prema svom toku, ali mi treba da unutar sebe nalazimo ta razgraničenja, ta razlikovanja.

Svaku riječ.

Za svaku riječ, gdje se to nalazi u meni, u mojim zeljama, mojim osjećanjima, mojim kvalitetama?

To je pod morati.

To mnogo zavisi od kolektivne misli u cijelom svjetskom kli. Kao što vidite imamo prijatelje u Moskvi, Torontu, N.Yorku, Berlinu, Pitsburgu, mnogo grupa oko Izraela i mi moramo jedni druge da podržavamo, da se držimo zajedno, jer se tako sigurno svakom pojačava senzibilitet za duhovno.

Onda je sigurno da će svako imati pravi senzibiltet. Senzibiltet za duhovno se dešava u povezanosti medju ljudima. U povezanosti ili u njenom nedostatku, šta je važno? Važno je da se sve dešava zajedno. Ili zajedno ili protiv toga da se bude zajedno, važno je da smo usmjereni na povezanost medju nama.

Pitanje: Čitanje Zohara na mene utiče i ako to ne osjećam?

Osjetit ćete to. To na vas utiče jako.

Sjednite i učite 10 lekcija i onda nam recite da li to utiče na vas ili ne. Osjetit ćete promjene vrlo jasno, velike promjene na raznorazne načine.

Prije svega biće razlike kako se koncentrišete u životu, šta vam je važno i na šta obraćate pažnju, na šta ne obraćate pažnju. Osjećanja vam postaju više introventna, dozvoljavate više prostora za odnos i stav prema drugima. Počinjete da sanjate ili razmišljate o raznim akcijama o kojim čitate u Zoharu i to pokušavate da pojašnjavate na korporealan način, kao unutrašnje akcije koje se dešavanju.

Naravno, Zohar umnogome mjenja osobu, nekako osobu smiruje, čini je više usresredjenu na sebe, više ozbiljnu, mirniju, svrsishodniju. U svemu tome Zohar mnogostruko utiče na osobu i to ne zavisi od toga, koliko shvatate već više koliko činite napor da upijete ono što se ovde dešava, o čemu se ovdje govori.




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.