Šta je svrha mog života
Dr Mihael Lajtman
NA KAKVE SE PODATKE OSLANJA KABALA
Kabala uzima u obzir samo tačne, empirijski provjerene podatke. Ona ne uzima u obzir nikakve teorije ili pretpostavke.
Sve ono, na čemu se kabala kao nauka temelji, mi smo saznali od onih ljudi, koji su kroz tačku u srcu, kroz dušu, lično postigli viša osjećanja, to jeste, shvatili, provjerili, izmjerili i opisali ih. Ukupnost njihovih istraživanja i čini nauku „kabala“.
U kabali, kao i u bilo kojoj nauci, postoji vlastiti jasni istraživački aparat: matematički, fizički, grafički (u obliku dijagrama i tablica).
Umjesto osjeta i osjećanja, kabalistI se koriste vektorima, silama privlačenja želja, silama potiskivanja, njihovi odnosi se mjere numerički, a želje i njihovo ispunjenje određuje se mjerama.
U našem svijetu, lišeni smo mogućnosti da izmjerimo kako unutrašnje napore, tako i subjektivne senzacije čovjeka, a još teže, tačno da uporedimo osjećanja, percepcije i utiske dva različita čovjeka.
Možemo samo da saosjećamo s bespomoćnošću psihologa i psihijatara, potpuno lišenih mogućnosti da jasno operišu duhovnim parametrima čovjeka.
Sve ono, na čemu se kabala kao nauka temelji, mi smo saznali od onih ljudi, koji su kroz tačku u srcu, kroz dušu, lično postigli viša osjećanja, to jeste, shvatili, provjerili, izmjerili i opisali ih. Ukupnost njihovih istraživanja i čini nauku „kabala“.
U kabali, kao i u bilo kojoj nauci, postoji vlastiti jasni istraživački aparat: matematički, fizički, grafički (u obliku dijagrama i tablica).
Umjesto osjeta i osjećanja, kabalistI se koriste vektorima, silama privlačenja želja, silama potiskivanja, njihovi odnosi se mjere numerički, a želje i njihovo ispunjenje određuje se mjerama.
U našem svijetu, lišeni smo mogućnosti da izmjerimo kako unutrašnje napore, tako i subjektivne senzacije čovjeka, a još teže, tačno da uporedimo osjećanja, percepcije i utiske dva različita čovjeka.
Možemo samo da saosjećamo s bespomoćnošću psihologa i psihijatara, potpuno lišenih mogućnosti da jasno operišu duhovnim parametrima čovjeka.
Autor:
Dr Mihael Lajtman
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.