понедељак, 29. децембар 2014.

ŽELJE I NJIHOVO ISPUNJENJE

5 MINUTA SVETLOSTI 



Sve su želje

Iz kabale učimo da je cio svijet on. Sve u ovom svijetu što možemo da vidimo, bilo da su to ptice, kamenje, životinje, to su u stvari slike, forme nečega što su u stvari želje. Sve su to želje koje su unutar mene, a ja umišljam da su one van mene i da preuzimaju neku određenu formu, nepokretnu, vegetativnu, pokretnu.... I sebe doživljavam kao jednu od tih formi, kao da sam u nekom od tih stanja. Ali, kada to ''sljepilo'' nestane, i kada počnem da sagledavam svijet onakav kakav jeste u duhovnoj formi, tada samo primjećujem želje. Vidim želje onakve kakve je Stvoritelj stvorio, a ne slike kakve vidim sada. Želje koje vidim, same po sebi mi izgledaju slomljene, razbijene, kao da nisu dio mene, kao da nisu moje. Onda ih povezujem i ispravljam, odnosno ne povezujem i ispravljam njih nego sebe, i odjednom mogu ih ispuniti sve i to se naziva Ein Sof, beskonačnost, Malchut de Ein Sof, providna posuda koju ja mogu da ispunim sa beskonačnnošću. Svaku želju koju povežem sa sobom mogu s lakoćom da ispunim, bez kalkulacije. Iz toga učimo da želju koju doživljavam kao svoju, sam ne mogu da ispunim. To vidimo iz sopstvenih života u kojima jurimo za željama koje nikada ne možemo da ispunimo i tako jureći na kraju ostarimo i umremo.

Ali, kada uspijem da želje drugih ''zakačim'' za sebe i onog momenta kada ih ispunim, ono što osjećam u tom trenutku je ispunjenje duhovnog, odnosno vječno postojanje.

Mi svi živimo unutar želja, bilo da su to naše želje, što bi značilo da osoba živi unutar želje u kojima je rođena, ili ispravlja svoju povezanost sa drugim željama.

Potreba da se ponovo ujedinimo

Kako se povezati, koji je to metod kroz učenje. Učenjem privlačimo Svjetlost i ona radi posao, ne možemo mi da ga uradimo, to radi Svjetlost. Kada kažem ''Svjetlost'' mislim na višu silu. Iako je viša sila sama po sebi pozitivna, ona je morala doći na nas da nam pokaže koliko smo razbijeni.što je u stvari suprotno (razbijenost) našem cilju. Na neki način to je kao kada mi radimo sa našom djecom. Djetetu donosimo brojne igračke, stvari, gdje dijete mora da vidi jedno stanje i nasuprot toga drugo stanje. Tu rastavimo neku igračku, i ponovo je sastavimo, da bi dijete moglo da vidi od čega je napravljena, kako to izgledaju njeni djelovi.

Unutrašnjost stvari, misao stvaranja

Da bi razumio Stvoritelja koji je to stvorio mi  moramo proći kroz sva ta stanja. Ta viša sila koja nas je stvorila u tom razbijenom obliku u suštini ispravlja tu razbijenost. Ona nas ujedinjuje, ali mi to moramo da uradimo kroz želju, da pronađemo potrebu za ponovnim ujedinjenjem. To je suprotno od onoga što osjećamo sada.




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.