среда, 31. децембар 2014.

TRI LINIJE U UNUTRAŠNJEM RADU

5 MINUTA SVETLOSTI



Mi moramo da radimo sa pravom kombinacijom između našeg ega i veličine Stvoritelja, koju možemo da postignemo, veličine davanja, veličine ljubavi za druge. Sve je to isto. Samo ako imamo desnu ruku - da tako kazem, znači da imamo tu silu, koje sa zove sila sudbine ili sila Bina. To je svjetlo Hassadim. Tada možete probuditi ono što se zove grua od Bina. To je lijeva linija, korijen cjelokupne želje za primanjem. I tada počinje primanje po malo ega, izvlačeći ga od tamo samo u mjeri, u kojoj to možete upariti i zakačiti za desno. I uvjek se treba držati toga, da je veza na desnoj liniji, sa desnom linijom. Prvo otkrivate desnu liniju, zatim povlačite sa lijeve na desnu, a sa desne malo pomjerite na sredinu. To je način kako se to radi – shvatate. 

Lajtman crta - Imate desnu liniju i lijevu liniju. 

Dakle prvo, postižem desnu liniju, a onda se sa desne, pomjeram na lijevu liniju. Jedino tako, što otkrivam nešto na lijevoj, ali nalazim cjelokupno na desnoj. I onda s lijeve idem nazad na desnu, dakle zasigurno sam na desnoj liniji, a onda, idem odavde na srednju liniju, koja je ovdje. 

I nije pretjerivanje kada vam crtam. 

Mi uvijek imamo neku vrstu pripajanja desnoj liniji, što znači kritikovanje, buđenje našeg ega. Mora biti veoma orjentisan, pod nadzorom, posebnim nadzorom i biti u potpunosti uvjeren, da mi društvo sa Arvutom, zajedničkom garancijom, daje snagu koja mi je potrebna. Tako da mi ne nedostaje snaga, koja mi treba za ispravku lijeve linije i to je Arvut.

Postizanje želje izvan vas

Postoje želje za primanjem unutar mene i njih ne mogu ispraviti, mogu ih samo na neki način zamrznuti, uzdići se iznad njih. I postoji volja za primanjem, koja je izvan mene i kažemo da je izvan mene – zato što je to neispravljena forma. To je u formi davanja poradi mene – shvatate. Lajtman opet crta – Imamo kli - posudu, želju i ona je sva poradi davanja, sve je to davanje. Sada pored, crta manju kocku, ulijevo od velike, a ovdje sam ja sa svojom malom kutijom i to sam ja, ja sam primalac. Rečeno mi je, ti želiš da iskusiš pravu stvarnost i želiš da vidiš da je prava stvarnost ovdje – ovdje je prava stvarnost (crta i pokazuje na veliku kocku koju je prikazao kao kli kao želju), baš tamo. 

Sad crta od ove male kocke za koju je rekao da sam ja, ka velikoj, povlači liniju - uđite, priđite, povežite se i osjetite to. Iznad svih vaših sadašnjih definicija to se zove dobro - dobro koje čini dobro. Apsolutno dobro, nema života i smrti, sve je čista beskonačnost. Ove želje su već ispravljene. Ove želje se zovu Malchut od Ein Sof. Sve je tu (pokazuje na malu kocku). Ali vi ih možete postići, kada ih stičete vi to radite postepeno. Vi ulazite tamo sve dublje i dublje dok ne uključite sve. 

Na tom putu prolazimo ono što se zove pet svjetova, odnosno 125 nivoa postizanja te želje. A kada je postižete, ona je već tamo, spremna. Već je ispravljena. Samo vi možete da je tražite, da je postignete. Morate ispraviti vaš odnos, sa onim što znači, povezati se na pravi način.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.