уторак, 30. децембар 2014.

UNUTRAŠNJI RAD I KNJIGA ZOHAR

5 MINUTA SVETLOSTI 




Činjenica da čujem da su ljudi uzbuđeni da imaju neku vrstu strijepnje, nekog uvažavanja prema izučavanju Zohara, ta činjenica je zapravo veoma značajna kako bi se na ispravan način povezali sa knjigom Zohar. Osim toga, treba da shvatimo da ova knjiga funkcioniše na nivou grupe, utiče na grupu. Ona ne radi na pojedinca, tako da ako mi ne budemo razmišljali o zajedništvu uz taj rad, zajedno sa tim, onda ćemo mi to jednostavno propustiti. Važne stvari će nam jednostavno promaći, tako da najvažnija stvar je da budemo ujedinjeni dok isčitavamo knjigu i u svakoj riječi, svakoj raspravi koju imamo, treba samo da razmišljamo o zajedništvu posuda. Ali vi možete reći da vam se stalno govori da stvari treba da osjetimo iznutra, da treba da zaronim u samoga sebe, da zaronim unutra i onda tu unutra tih svojih želja da nađem te izraze, uslove i koncepte, da nađem koncepte o kojima smo pričali, tu ribu, životinje, Noa, Arku, sve što smo govorili, i da je to način na koji treba da radim.

A sada mi opet govorite o grupi koja je vani. Ali grupa nije vani, grupa je zajedništvo, spajanje i povezanost. Povezanost svih onih želja koje ja nazivam vanjskim, koje ja nazivam da su van mene.

Ja, Stvoritelj i želje koje je On stvorio

Te unutrašnje želje u kojima se nalazimo, to se sve nalazi u želji koja je na izgled evoluirala i na izgled postoje sve razne podjele i svjetovi koji su stvoreni unutar te želje. Mi želimo da dostignemo ono što se zove jedno, jedinstveno i ujedinjeno. Da otkrijemo cjelovitost u toj želji jedinstvo sveukupnost svih djelića. Kako se oni ponašaju, kako utiču jedni na druge kako interaguju, kako su oni međusobno povezani, integrisani. To je ono što treba da otkrijemo, kroz naš trud i napor. Kada činimo napor, mi počinjemo da varimo, shvatamo, razumijemo gdje smo i šta se dešava, kako je sve sagrađeno. Na taj način spoznajemo Stvoritelja. Kao rezultat naših napora, našeg istraživanja, naših djela, postajemo kao On u smislu slični višoj sili koja boravi u toj želji koju je On stvorio i sve organizovao. Kroz naš napor mi to osjećamo, postižemo, i na izgled, mi regrupišemo sve te razbacane djelove. Svojim trudom povezujemo te djelove koji su razbacani i koji su suprotni jedni drugima, koji su suprostavljeni i sukobljavaju se. Tako postajemo ta tačka koju imamo, naše ja postaje upravo kao i Stvoriteljevo. Želja sama po sebi ,ona nije ja, to nisam ja. Kvaliteti sile i forme želje to sve nisam ja. Ja, tj ja kako kaže, to je neka tačka.. Ja ne pripadam želji, već sam ja radio sa tom željom. Isto kao što je  Stvoritelj van želje, i on je radio sa tom željom i oblikovao je, i sve neke stvari u njoj.  Isto tako je stvorio tu tačku van želje, što je ja. Ako shvatate, to je čitava želja i Stvoritelj je povezan sa njom spolja, i postojim ja negdje van tog kruga, i ja koji sam povezan sa čitavom željom spolja.

Kao što stvoritelj ima neku tačku sa koje sve to posmatra, isto tako imam i ja. I mi tu postajemo jednaki. A ovdje, želju koju je stvorio (crta unutar kruga) svjetlost, i to ja je neka vrsta osjećaja koja dolazi iz razbijanja. 

To je iskra koja je van toga, tako da treba sve to da opišem, mislim na tu želju, krug, da mi je dato kako bih prepoznao Stvoritelja. On je povezan sa tim u smislu da je On to sve uredio, On je stvorio svijet, On je stvorio nivoe, stepene, kako bi ponovo stvorio cjelovitost.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.