уторак, 30. децембар 2014.

STVARNOST SE DEŠAVA UNUTAR MOJIH ŽELJA

5 MINUTA SVETLOSTI



Ukoliko želim da pogledam na stvarnost, na način kakva jeste i ne smijem da gledam ni na šta, što se dešava u okviru mojih želja. Mi smo rođeni na taj način i navikli da gledamo na taj film kao da se on dešava van nas, ali to se sve dešava unutar naših želja. Mi ćemo morati da se borimo sa sobom i da nastavimo da ubjeđujemo sebe više – da se sve više i više stvari dogadjaju u okviru naših želja. To nije brisanje realnosti - želja jeste realnost. Mi mislimo da je želja nešto što mi želimo, hoćemo, ali čak i ako udarite u nešto, to je takođe želja. Sve što se dešava oko nas sve su to želje, sile. Vi ih vidite. 

Na primjer pogledate u ekran računara  zašto ne vidite u stvari da zamišljate, sve te slike koje vidite znate da su to elektronske sile, da one kreiraju te slike. Ali vezano za ovaj svijet vi to ne možete da priznate, ne vidite ekran, kao da imate kameru iza glave pa gledate. Kao što je rekao Baal HaSulam, kao da imate kameru u glavi i kroz nju gledate. I vi vidite svijet kao da je izvan vas. Tu postoji (voditelj pokazuje), ekran iza glave, kao što smo rekli sile dizajniraju sliku. Vi mislite da je slika koja je unutra, to što se nalazi van. Što više pokušavamo, da mi živimo sliku koju vidimo na način kako Zohar o tome priča, a ne kao što kaže biblijska priča u kojoj se on pomenu.

Mi napredujemo prema istini. Vidimo sve kao sile jednakosti, kao operatori opšte sile svih tih osobina, kvaliteta. Upravitelj svih tih sila zove se Stvoritelj. Ta otkrivenost se dešava unutar naših želja. Postepeno, sve više i više, mi moramo usmjeriti sebe ka toj jednakosti. Cijeli Zohar je usmjeren ka percepciji stvarnosti.

Zohar nam pomaže da povratimo svjesnost

Imam želju i van toga nema ničega. Unutar te želje je nešto što se zove David i nešto drugo što se zove Abraham, Isak, Mojsije, Jozef, - dalje, desno, lijevo, tri linije, šta sve ne. Rajski vrt, Bina, raj, pakao, što god, sve je to unutar želje. Nemoguće je, da ja nešto zamislim ili poželim ili osjetim, a što ne bi moglo da bude želja. Sve što je Stvoritelj stvorio je želja. 

Šta ja treba da uradim da počnem da prepoznajem svoju želju? Ja živim unutar želje i ne znam kako ona funkcioniše. Ja upravljam njom i ona upravlja mnome. Ja jednostvano tako postupam bez nekog posebnog saznanja. To se ustvari zove ne biti svjestan, a Zohar počinje da mi vraća moju svjesnost. Zohar mi objašnjava šta je moja želja i od čega se sastoji, kako uređujem svoje želje, kako ih ažuriram. Dakle to je želja koja je sve to unutar mene. Ja to hoću, želim da znam, žudim za tim, hoću kao bebe. A onda, okružujuća Svjetlost sija na mene sa nekog višeg klija ili stanja. I onda ja počnem da osjećam malo ovog, malo onog, ovo je ono što postoji ovo su odnosi među stvarima, ja počinjem da osjećam da je ovo prijatno, da ono nije prijatno, ovo je navišem nivou ono na nižem. Pripisujem osjećanja svakom konceptu.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.