недеља, 4. јануар 2015.

RAZVOJ ŽELJE ZA DUHOVNIM

5 MINUTA SVETLOSTI



Jedini način da se uzdignete iznad ljudske sile

Kada dobijete želju za duhovnim, Vi dobijete samo malu tačku i ne želite primiti ništa više od te male tačke. Međutim, sami, sa tom malom tačkom želje, mi pronalazimo okruženje - društvo. Dakle, ukoliko želimo da povećamo želju, ako nećemo da budemo samo tačka, već želja, koja je važnija za mene, od svih mojih drugih želja, tada se zaista moram spojiti sa okruženjem i želim biti u tome što je više moguće. Želim podrediti sebe tome najviše što mogu i cijeniti to društvo najviše što mogu. Tada sav značaj opšteg cilja koji postoji u društvu će uticati na mene i tada mi neće biti teško da uložim trud u duhovni rad. 

Šta sa čovjekovom snagom? 

Ukoliko je u pitanju moja snaga, moja sila, da li ja mogu to uraditi? Ne, ne mogu! Ako ne mogu to uraditi zašto zahtijevati nešto što je iznad ljudske snage?! Ako sam u stanju podići 20 kilograma, a rečeno mi je da podignem 100, ja ne mogu i rekao sam ne! Treba naći način da se to uradi . Ista je stvar i ovdje u našem radu. 

Očigledno mi sami se ne možemo uzdići sa jednog nivoa na drugi. Dakle ne možemo, nismo čak ni sposobni zatražiti to uspinjanje, jer ja postojim unutar svoje sadašnje želje i kako mogu tražiti nešto što je više od mene i što je suprotno meni. To nije da je duhovnost nešto što meni izgleda bolje, veće. Ako pravilno definišem, šta je to duhovnost, tada je to davanje, voljeti druge ne misleći na sebe, prihvatati želje drugih kao da su važnije od sopstvenih želja. I ako služite drugima i kroz tu inklinaciju izlazeći iz sebe počnete da osjećate duhovni svijet, više sile.  

Da li ja to želim? Ne! Da li sam sposoban za to? Ne! Samo mi je data jedna tačka, za ostalo mi je rečeno da treba uložiti trud... 

A šta je trud? - To je ono iznad Vaše snage. I kako ću to uraditi? Zbog toga kabalisti kažu da sloboda izbora znači patent, trik. Kako ćete to uraditi?Ako sam povezan sa društvom, društvo mi daje snagu, to budi želju u mom srcu, to je potpuno novo i mada se opirem tome ja sebe pokoravam društvu, želim biti sa njima i oni vrše uticaj na mene. 

Osoba počinje da prihvata značaj davanja ljubavi za druge, takve čudne stvari - kome to treba. Počinje da uviđa da su te stvari opipljive, da to nije samo biti zbunjen ili da neko manipuliše njim ili ga zaglupljuje time da misli o nečemu što nije stvarno. Ne – on počinje da uviđa, da će upravo izlazeći iz sebe postići to nešto jedinstveno što je cjelovito, čitavo, većih dimenzija, van njegove sopstvene kože i sve se to dešava kroz promjenu - kroz promjenu značaja – promjenu vrijednosti.

Svjetlost se otkriva među nama

Predavač pokazuje crtež. Na ovom mjestu, gdje sam ja sa drugima, u ovoj mreži duša, to je mjesto gdje otkrivam Stvoritelja i tada se više povezujem sa drugima preko svjetlosti, preko svjetlosti koju otkrivam i ja jednostavno prelazim sa jednog nivoa na drugi. To znači da mijenjam sebe, svoju vezu sa drugima, otkrivajući povezanost među nama, Stvoritelja, Stvoritelja koji je među nama i On mi se tako otkriva i na taj način ja postižem duhovnost. 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.