недеља, 4. јануар 2015.

STVORITELJ JE UNUTAR NAS

5 MINUTA SVETLOSTI



Kada kažete da nam Stvoritelj govori kroz naše emocije, koji je to jezik, kakav je to jezik?

Osoba zapravo treba da razumije samu sebe. Osoba treba da istraži i zahtjeva pomoć od spoljašnjih sila, koje će joj pomoći da sebe istraži. Ona terba da uroni u sebe i da raelizuje to "ko sam ja", "na koga ličim", "ko sam ja duboku iznutra?" I, tu je mjesto gdje osoba pronalazi Stvoritelja, mjesto gdje pronalazi svoj korijen. A, činjenica da mi zamišljamo da postoji veliki svijet pred nama  i da je Stvoritelj, takođe, pred nama, to je zato što je nama lakše da nešto bude pred nama.

Preuzimanje forme Stvoritelja

Mi treba da spoznamo svu dubinu stvaranja i da spoznamo kao što se rečeno: "Po tvojim akcijama ćemo te poznati". Drugim riječima, unutar sebe kako sistem postaje ispravljen, mi u tim akcijama, pronalazimo i prepoznajemo svog Oca, našeg Emanatora.

Unutar naše materije, kako naša materija postaje sve više i više nalik uzvišenoj formi, jedinstvenoj formi. A, jezik nije samo povezanost izmedju Svjetlosti i kli. To je razumijevanje same Svjetlosti, to je preuzimanje šablona i formi Svjetlosti. To je program koji ulazi unutar naše materije i gradi razne strukture i forme unutar nas. I, te forme uređuje svaki put na drugačiji način. To su, zapravo, 22 slova, koliko ima jevrejski alfabet, i to je način kako se oni uredjuju medjusobom.

Šta to znači međusobom? Šta bi to znacilo? Pa to bi značilo, da se vaša materija oblikuje, mjenja, uvija, način da postanemo sve više i više poput Emanatora, dok ne postanemo baš poput Emanatora - Stvoritelja. A, dok to ne postignemo, što je krajnja korekcija, mi tek tada razumijemo silu koja nas je stvorila.

Značenje jezika

Nije obavezno znati hebrejski jezik. To govorimo svim svojim učenicima, svim našim prijateljima širom svijeta, svakome. Zato što jezik, i to hoću da naglasim. Ovo nisu nužno oblici koje sam nacrtao na slici ili izrazi u riječima hebrejskog, baš kao što sada govorim, već je jezik povezanost izmedju želje i Svjetlosti koja nad tom željom deluje.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.