четвртак, 1. јануар 2015.

IZA KULISA SA KNJIGOM ZOHAR

5 MINUTA SVETLOSTI



Možemo li reći da smo tako grubi i sirovi i da nam zbog toga treba otkrovenje Zohara, zbog toga je bio tako sakriven?

Da, uvidjamo da je to stanje u kojem se svijet nalazi. Svijet je u nevolji, bespomoćan je, takva je situacija i možemo naučiti iz svijeta da ljudi pokušavaju da prikriju ružne stvari. Sve je u redu, nema krize, sve ide naprijed, pronaći ćemo već način da vodimo pristojan život. Vrijeme prolazi  i sve je ok, vidite kako ljudska priroda radi ovdje.

Isto se dešava i sa nama, svi prolazimo kroz to. Činimo brojne napore, ali sa ciljem da spoznamo uzroke, dubinu, korijenje, da pronadjemo odgovornu silu koja upravlja time. Kako to djeluje, zašto? To obavezuje i to je protiv naše prirode.

Da li možemo dobiti duhovno otkrovenje bez knjige Zohar?

Ne možemo, nemoćni smo, nije sada da knjiga Zohar ima tu moć da nas uveća, osnaži na neki način, kao da, recimo, krenemo da putujemo avionom umjesto da jašemo konja. Ne, već jednostavno ne možemo se fokusirati na unutrašnji duhovni svijet bez knjige Zohar, već bi bili ostavljeni da gledamo samo spoljnu sliku svijeta.

Ne bismo mogli upoznati slike iza ekrana, platna, paravana (zaslona) do Stvoritelja koji projektuje te slike za nas. Kako prelazimo iz spoljne slike do njegovih zamisli, misli, do svega onoga vezano za nas? Kako dolazimo do spoznaje tih sila, zašto on projektuje ovaj film na mene, šta on radi time što mi pokazuje druge ljude, životinje, sve ono što se dešava u našem svijetu? Zašto mi prenosi taj osjećaj života uključujući  i moju prošlost i sve ostalo, moju prolaznost, da ću na kraju umrijeti, da živim medju drugim ljudima? Zašto On to sve projektuje, taj san na mene, kako znam?

Ovo je moj trenutni život i sada mi neko kaže da ovo nije stvaran zivot  i sada pokušavam da udjem u istinu u ovom životu, šta On tu radi. On želi da moj prolazak kroz Masach, kroz njegove sile, kroz misli do Njega i nazad, želi da prodjem ovim putem do Njega, a to se drugačije naziva uzdizanje kroz svjetove. Kroz svijet radnje ili akcije, kroz svijet misli ili zamisli, svijet namjere i svijet jedinstva. Kabalisti su nam dali nekoliko savjeta, ja moram pokusati da to uradim, a taj napor dovodi do toga, samo napor, ja to sam po sebi ne mogu uraditi. Kaže se: trudi se pa će ti doći. To je taj napor koji mi ulažemo, tačno tu.

Nalazeći nas kao Jedno i pronalazeći Stvoritelja (onoga koji upravlja) kao Jedno. Jedno s njegove strane, Jedno s naše strane. I to je to, nema nista van toga, to je praktična kabala. Ovo vam govorim iz iskustva i samo čitanje po sebi je dovoljno i to je to što brine o osobi dajući joj unutrašnji smjer i ulazak je isključivo od emocija bez intelekta. Ne moramo ništa da razumijemo.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.