субота, 3. јануар 2015.

MOLITVA MNOGIH

5 MINUTA SVETLOSTI
izvor


Ne može postojati molitva za korekciju osim ako to nije molitva za mnoge, tako da ako učimo o ispravljanju i razmišljamo o promjenama treba da to opisujemo samo kroz povezivanje izmedju duša.

Duše su nešto uzvišeno, to je ispravljena namjera za povezivanjem. Duša je ono što se probudi izmedju nas, izmedju naših nedostataka i želja. Svako od nas želi nešto i ako želimo da se povežemo sa drugima onda je ova inklinacija da budemo povezani sa drugima pravilna inklinacija, pravilan nedostatak, koji kada je ispravljen postaje tijelo duše, a ispunjenje je svjetlost u duši. 

Trebalo bi uvijek da pokušamo sebe da ubijedimo da je ispravljanje izmedju nas, izmedju naših želja da ostvarimo spajanje sa Stvoriteljem bez obzira koliko su razbijene, koliko su nečiste. Samo da imamo nešto sa čime možemo da počnemo – tačku u srcu, a za nastavak, za ostalo, za dalje je molitva mnogih kako da ostvarim zahtjev za konekciju izmedju nas, tj. izmedju tačaka u srcu. Kada to postignemo onda ovu molitvu nema ko da zaustavi, jer uvijek postoji odgovor samo na molitvu mnogih.

Samo loše može da se pretvori u dobro

Samo mi treba jedna želja, da veličam veličinu cilja, a ne da rešavam problem usput, nisam doktor. Nemam moć da rešavam problem usput, samo moram da veličam značaj cilja, u stvari da se uzdignem iznad problema, da ih ne tretiram i iznad njih da se povežem sa ciljem i da tražim od društva da mi da veličinu cilja, važnost davanja, važnost povezivanja i duhovnosti, ljubavi itd. 

Ako te želje budu takve (želje ljubavi) one će uzeti ispravan oblik, ako se ja ipak uzdignem iznad svih tih želja koje izviru iz mene i konstantno veličam Stvoritelja u svojim očima, moja namjera da dostignem Stvoritelja i davanje će opet dobiti drugačiju formu. 

Dobiće na snazi i značaju, što znači  da će se mržnja obrnuti u ljubav, inače ljubav ne bi imala nikakav oblik, nikakvu formu. Svjetlost koja dolazi odozgo je samo sirova sila i ona invertuje (obrće) vaše zlo u dobro, ne radi akciju na ničemu.

Ta mržnja, te smetnje se obrću u dobro, zato mi to ne eliminišemo, ne brišemo, mi samo žudimo za svjetlošću da nas reformiše. To nam treba povrh svih smetnji i mi hoćemo da se smetnje povećaju i one će se povećati, jer drugačije - šta bi imali da pretvorimo u dobro.




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.