четвртак, 1. јануар 2015.

SILE KOJE OSLIKAVAJU STVARNOST

5 MINUTA SVETLOSTI




Sile koje stvaraju našu imaginarnu stvarnost

U osnovi, ono što vidimo je sila. Sila takva da oslikava unutar nas samih neku sliku. Mi možemo priključiti razne elektrode na našu glavu, naš mozak, ili neke druge sile, i na taj način uticati na stvaranje određenih slika unutar nas. I ova slika koju sada vidite, da se nalazimo u velikoj sali da je 300 ljudi tu, a oko nas su ljudi, svijet, čitav univerzum, i sve to što se oslikava je unutar mene, u mojoj glavi, nalazi se unutar mog uma, unutar mene, a ne vani, vani nema ničeg, ne postoji ništa. Ne postoji korporealnost, već korporealnost koju ja vidim se nalazi unutar mene. 

Onoga momenta kada čovjek počne da osjeća sile i kada počinje da osjeca i da shvata, da te sile oslikavaju njegovu stvarnost, tada on počinje da upravlja tom stvarnošću. Počinje da vidi kako njegovi kvaliteti (osobine), odnosno - odnos između primatelja i davatelja (kao što smo naučili, samo to postoji), te kako promjenom primatelja u sebi, odnosno - sile primanja, on mijenja i stvarnost. Time mijenja stvarnost, odnosno njegov osjećaj gdje i šta se nalazi. Gdje se nalazi, znači to mijenjati. I po mudrosti kabale mi moramo proširiti naša osjećanja, razumijevanje, našu percepciju, na način da se ove dvije sile, primatelj i davatelj, u potpunosti otkriju. U svojoj potpunoj povezanosti, na svaki mogući način. I mi ćemo osjetiti potpuno bogatstvo te povezanosti između njih i to se naziva svijet Ein Sof, beskonačnost.

Nova tačka gledišta

Pitanje: Riječ ‘olam’ na hebrejskom dolazi od riječi skrivenost, skriveno, i ono što želim da pitam je - šta se dešava na kraju života, na kraju ispravke., šta je to skriveno, šta je ta sakrivenost?

Šta se dešava, dešava se to da skrivenost polako blijedi, to osjećanje da se trenutno nalazim u korporealnom svijetu, a oko mene su razni predmeti, planete, galaksije, sve ono što se dešava meni, drugim ljudima, sve te stvari. 

Šta u stvari znači 'nestaje'? 

Ja samo počinjem da ih vidim na pravi način, da ih sagledavam kakve jesu. Poput djeteta koje po prvi put gleda film na komjuteru, tv-u, u bioskopu i sav je uzbuđen. I gdje on može da pomisli da taj lav na ekranu može da skoči da ga pojede, a vi se smijete tome, znate da je to samo film, mada i vi se možete osjećati poput djeteta. Ali vi uvijek možete zadržati to svoje znanje, tu perspektivu da je to samo film, da samo izgleda da se nalazim usred džungle itd. I mi se nalazimo u filmu, poput Diznilenda, i mi smo u filmu, taj 3d film se projektuje oko vas i mi smo sad u njegovom središtu nesvjesni te projekcije, tako da mudrost kabale vam omogućava tačku gledišta koja se nalazi spolja, gdje možete sagledati sebe, na jednoj strani i tu ste poput djeteta usred filma. Na drugoj strani kad sagledate vidite da sve to dolazi od sila koje prave te slike, poput vektora na ekranu. 

Problem je samo što postoji neki vid skrivenosti, te vi niste svjesni toga i zbog toga vi ove umišljene stvari prihvatate kao stvarne, ali i to će proći. To će nestati, vjerujte mi, ali to ne znači da će ovaj svijet nestati, već da ćete početi sagledavati s dvije tačke gledišta, iz perspektive djeteta i iz vaše perspektive. I biće vam rečeno i vidjećete u knjigama gdje vam kažu da se povezujete s ovim svijetom poput djeteta. A uz to počnete da razvijate novu tačku gledišta. 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.