петак, 2. јануар 2015.

DUHOVNOST, PROMJENA PERCEPCIJE

5 MINUTA SVETLOSTI

                  

Problem je, što ono što vidite, ispred vas, ustvari je u vama. To je teško. Nemamo pouzdani dokaz ili primjere, da možete tako jednostavno da se složite s time, ali vidim ispred mene - da svijet je u meni.

A gdje je to u meni? U meni samom ne postoji takodjer. Ako pogledamo u ruke, noge ili ako gledamo u što isto, to je sve je u vama, što god mislite da ste vi, u vama je.

Gdje to ispred u vama? To je vaša senzacija, vaš osjet.

Gdje je vaš osjet, vaša senzacija? Vi ne znate gdje je. To je želja.

Gdje je ta želja, čeznja. kako je mogu ugrabiti? To je ono što jeste.

Zašto gledate u mene sa vašim otvorenim ustima? Tako dodjete do zaključka, da osim želje ne postoji ništa i to piše ovdje da postoji stvar zvana želja i forma te želje.

Pitanje: Zašto mi ne percipiramo duhovnu realnost, stvarnost? Je li to zato što nemamo oči na neki način ili je problem sa mozgom, sa visokom duhovnom informacijom?

Mi nemamo taj kvalitet, duhovni kvalitet, da ga možemo percipirati. Mi imamo želju, ali naša želja prima kroz upijanje, primanje, a duhovnost je u cjelosti zasnovana na osjećaju, kao da nagovještavam Stvoritelja. Nešto što je izvan mene, ne znam šta je u pitanju, ne znam da li ga mogu prepoznati, ali natjeram i spremim sebe da dodjem do stanja, koje je nešto kao to. Osjetim sebe na način koji  se naziva - doseći duhovnost. 

Šta je duhovnost?

Moja forma ove priče koju gradim iznad sebe, ta forma se naziva Stvoritelj. To se naziva duša ili duhovni svijet, to je sve isto. Ali ja stvaram tu formu, ne osjećam ništa izvan dok ne napravim Tzimtzum restrikciju ili ovo gdje ste vi sada, kako vaša želja radi i umjesto primanje radite zaštitu nad ovim željama. Ono što osjećate jednako je duhovnom svijetu, da li je to Stvoritelj ili Duša nije bitno, nije bitno kako ga nazivate.

Vi takodje ništa ne osjećate izvan tog ujedinjanog stanja, osjećate vašu želju i to je nova karakteristika ili nova forma. To se naziva duhovnost.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.