четвртак, 1. јануар 2015.

SECIRANJE OSOBE U MENI

5 MINUTA SVETLOSTI



Knjiga govori o meni,  govori mi o tome na jedan neobičan, jedinstven način, koji zvuči kao istorijska priča ili nešto slično, ali govori o tome šta se dešava u meni. Samo se u njoj kaže da imam pluća, jetru, bubrege, slezinu, probavni sistem i ostale djelove, organe...osim toga, u mojim osjećajima i senzacijama (osjetima), mi govorimo o onome što ja osjećam. U mojim osjećanjima takođe postoje razne vrste želja, kvaliteta, misli, osim tijela postoji osoba unutra mene... 

Ko je ta osoba unutra?

Treba da uzmem nož i presječem sebe kako bi se rastvorio i uspio da pogledam iznutra, baš kako to hirurzi rade sa našim tijelom. Dakle, vi zasječete i pogledate...to je upravo ono o čemu će se govoriti ovdje, to je ono što treba da pokušate da vidite, pokušate da otkrijete. Osoba unutar mene ima kvalitete Jakova, magarca, vola, ptica, drveća, Adam Harishona, Noe, Arke...različitih stvari... i sve je tu, svi ti kvaliteti.

Ako kažeš drvo, to je specifičan kvalitet, ali šta je taj kvalitet? Neko mjesto na kome se mogu sakriti, mjesto koje me čuva, koje može da me učini sigurnim...to je dakle kvalitet u meni, u koji se mogu sakriti. Treba da počnem da radim sa tim.

I šta vam to daje? Istina je da vam ne daje ništa... ali, kroz trud da prepoznate sve te stvari, Svjetlost utiče na vas i to je ono što vam je potrebno. To koliki je raspon vašeg uspjeha u ovome, totalno je irelevantno za vaš uspjeh. Nakon lekcije vi možete osjećate uspjeh, da ste razumjeli šta je Jakov, šta je ovo, šta je ono...pa šta...to ne znači ništa. Sljedećeg puta kada završite čas, može vam se činiti da ništa niste razumjeli, da je sve blokirano, nisam mogao da se koncentrišem više od nekoliko minuta...ali, ustvari, ništa ne znate...jer upravo tih nekoliko minuta vašeg truda bilo je najkorisnije.

Ispravan napor/trud

Mi zapravo treba da budemo zadovoljni stanjima koja su bez ukusa...to je naš lični rast Ovo je i mjesto gdje je podrška zajednice veoma važna i opšti entuzijazam i nadahnuće širom svijeta (ovdje vidim grupe iz Moskve, San Petersburga, Njujorka i mnoge druge grupe širom svijeta) i ta vrsta zajedničke podrške mnogo pomaže.

Precizno govoreći, kada ne dobiješ ništa od Stvoritelja i kada tražiš podršku koja može doći iz grupe...to je upravo najbolja stvar...to je znak i to je mjesto na kome može biti javne molitve i ispravnog truda.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.