недеља, 4. јануар 2015.

SNAGA OKOLINE

5 MINUTA SVETLOSTI



Ukoliko postoji okruženje, ukoliko postoji neko polje prepuno uticaja spolja, koje u sebi sadrži važnost Stvoritelja i važnost duhovnosti, ako čovjek postane sastavni dio toga polja, i kada počne da se osjeća dobro ili loše, to okruženje ga  usmjerava ka onome što je istina ili laž. 

Sami to nikada ne možete postići. Samostalno nikada ne možete otkriti pravu istinu, odnosno razlikovati istinito i lažno, jer to nije  ispitivanje u svijetu koji se prima, sve se svodi na važnost cilja, na podršku društva, okruženja, da se vi priključujete spolja. Onoga momenta kada se integrišete sa tom spoljnom silom, onda ona vas usmjerava da ne budete uronjeni u osjećaj gorčine ili slatkoće.

Kada se osjećam gorko ne želim ništa drugo da radim osim da pođem i zaspem. Sila koja dolazi iz tog polja tj. okruženja, uzdiže vašu svijest do tog nivoa, pobuđuje tu misao da morate da se uzdignete do raspoznavanja istinitog i lažnog. Onda se možda pomak neće vidjeti, ali nije važno, vi napredujete zbog toga što je to istina. Napredujem jer otkrivam moj status naspram Svjetlosti, zbog toga osjećam tu tamu. 

Umjesto da žudim za slatkim da dođe posle gorkog, na tom mjestu priželjkujem svjetlost - davanje. Toga treba da se držim i to treba da mi bude važno. Drugim riječima, tu odvajate sebe od želje za primanjem slatkog i gorkog i uzdižete se na nivo Masah (tj. zaslona, paravana), a to je mjesto gdje se usmjeravamo prema istinitom i lažnom. Tako nešto nije moguće uz pomoć naših posuda (kli), već samo uz pomoć spoljnih posuda, uz pomoć okruženja. Moramo o ovim stvarima više razmišljati, praviti proctor unutra, nije to tako komplikovano.

Stvaranje Stvoritelja

Ukoliko vi zaslužujete, u skladu sa vašom dušom, da sada budete ispravljeni da se uzdignete, onda počinjete da se osjećate kao da su vas doveli u novo okruženje. Ako ste dovedeni tu, to nije dovoljno, već se kaže ’’uzmite ga’’. To znači da se povežete sa njim na pravi način, a ne samo da ga slavite, da se povežete sa željama, da vidite kakvu vrstu želje ja trebam, a kakva mi nije potrebna. To je rad, rad na otkrivanju Stvoritelja. A kada se to dešava? Gdje ja mogu da pronađem, da otkrijem taj kvalitet koji se naziva Stvoritelj, odnosno potpuna bezrezervna želja za davanjem. 

Ja to pokušavam da okrijem unutar svog okruženja, jer nemam ni jednu drugu posudu koju bi mogao da definišem. Moje su posude, obije koje se nalaze na slici, ovo ovdje sam pravo ja. Znači ja i  okruženje. Ovo je JA, ali samo kad nisam razbijen. Drugim riječima ovo je moja posuda, moj Kli, sa Masahom, i samo u onoj mjeri u kojoj ja otkrivam posudu u toj mjeri otkrivam Stvoritelja. Riječ Stvoritelj dolazi od riječi koja znači dođi i otkri, dodji i vidi. Znači, bukvalno to je utisak u mojoj posudi, u mom Kli.

Moja veza sa prijateljima, ta recipročna veza, je način na koji mi stvaramo i vidimo Stvoritelja. Stvaramo sliku Stvoritelja unutar svojih posuda. Stvoritelj – to znači utisak unutar posude. Trenutno taj utisak je 0, nema ga. A mi moramo da formiramo tu želju za davanjem unutar nas i shodno tome, shodno davanju, mi ćemo osjetiti Stvoritelja, mi ćemo generisati taj kvalitet, tu osobinu unutar nas. 

Ime Stvoritelja koje znaci, dođi i vidi, ovo je nešto što ćete vidjeti, što ćete imati, a preko toga ne znate šta je. Svoj korijen dostižete stvaranjem tog kvaliteta, volje za davanjem. To je kao u našem svijetu. Recimo, ja sam upravu postao otac i samim tim ja sam postigao novo moga oca. Razumijem šta to znači biti otac. Shvatate li, ja sam stvorio sebe poput Stvoritelja i samim tim razumijem šta je Stvoritelj. 

Ovo je sve u skaldu sa društvom, postoji samo jedan način, jedna sprava, jedan alat.





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.